Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΑΡΡΑΒΩΝΑΣ ΜΟΥ! ! ! !

Και ναι,ήρθε η μεγάλη στιγμή και για εμένα!Όταν έχεις δίπλα σου έναν άνθρωπο που είναι εκεί και στα καλά και στα άσχημα, που με ένα του άγγιγμα ξεχνάς όλα σου τα προβλήματα τότε γιατί να το καθυστερούμε;
Έτσι λοιπόν και εγώ νοιώθοντας πολλά για αυτό το άτομο αποφάσισα να πω το ναι!!!!Όλα έγιναν όπως τα ονειρευόμουν.... Στο εξοχικό μου,στο Καστρί Λουτρό Λάρισας και όλα τα επιμελήθηκα εγώ!!! Από το στολισμό μέχρι τις μπομπονιέρες....

Το καλάθι όπου είχαμε επάνω στο τραπέζι τις βέρες!




Ο κήπος μας στολισμένος!!!!!!



Οι μπομπονιέρες κρεμασμένες πάνω σε κλαδί δέντρου...


Η τούρτα μας, αφού κόψαμε το κομμάτι που μας αντιστοιχούσε....


Η μπομπονιέρα που έφτιαξα μόνη μου με πολύ απλά υλικά!
Όπως καταλάβατε το θέμα του αρραβώνα μας ήταν καλοκαιρινό και άκρως θαλασσινό!Μέχρι και η τούρτα κοχύλια και αστερίες είχε επάνω...Περάσαμε υπέροχα!Εύχομαι να είμαστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Όλα ονειρεμένα και τόσο όμορφα, όπως αρμόζει σε μια τέτοια μέρα! Σύντομα και καλά στέφανα, με κάθε ευτυχία στο δρόμο την ζωή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή